AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

domingo, 1 de enero de 2012

"1 MES COMPLETAT I ESTRENANT L´ANY"

Acabat el primer mes d´entrenament,sent aquesta sortida amb una sensació "estranya",si la compar-ho amb l´any passat vaig molt parell,o sigui que ara per ara estic molt igual,,encara que en el "rodillo" vaig molt per sobre,movent ara 20w més.En la sortida d´aquest dissabte a hostalric em van acompanyar els dos "jordis",que just acabar,vàrem anar a dinar plegats,tots 3 rodant a les intensitats que ens toca a cadascú,que per cert,ens trobem bastant iguals.És molt agradable poder sortir així amb amics.
I per variar,ja he estrenat l´any 2012 amb una sortida amb la "cabra",fent la volta a calders,i que ja comencem a sumar,espero aquest any nou pujar el número de quilòmetres en totes les 3 disciplines,sobretot poder arribar als 14,000-15,000km aquest any en bici.

DADES DEL GARMIN
temps invertit--2h30m
distància total--69,3km
cadència mitja--91rpm
freqüència cardíaca mitja--135ppm
velocitat mitja--27,6km/h
desnivell positiu--176m
-----------------------------------------------------------
si obriu el navegador "google chrome" podreu veure la foto molt millor,clic a la foto,botó dret del ratolí,(open image in new tab)i clic+,la veureu millor


sortida de l´any passat


 



el club "MACUTEAM"

volteta a calders amb boira d´aquest matí

4 comentarios:

  1. jordi,jordi!!!!!!!!!!!! espavila que aquesta setmana patirem de valent,aguantar intensitats de 140ppm durant 40m costarà!!!cuidet i ens veièm dissabte...

    ResponderEliminar
  2. Amanci,

    A l'última foto ens ensenyes com pastura la "cabra"???? Guapa la cabra.

    Salut !!! i Bon Any !!!

    Manel

    ResponderEliminar
  3. hola manel!! je je je,quasi quasi...vaig estar a punt d´enfilar-me bosc amunt amb ella...però tinc millors sensacions amb ella amb plà i asfaltat..una abraçada i feliç 2012!!!;)

    ResponderEliminar