AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

lunes, 26 de diciembre de 2011

"ENTRENO 3 SETMANA 1MES

Anem acumulant més hores a sobre la bici,la d´aquest dissabte ja surt un bon número de quilòmetres,de moment, la mitjana de velocitat està pujant comparada amb l´any passat,encara que les sensacions ara per ara son bones, no hi ha gaire diferència de distància,tampoc es pot comparar molt ja que cada dia és diferent tant de sensacions,i com a molts factors que poden fer que varïi les dades.Em canvi,la sortida d´ahir diumenge,per estirar cames,em vaig sentir molt bé de cor,em trobava molt alegre pedalant i fort,la volta a calders em serveix de guia per sapiguèr o controlar si setmana darrera setmana vaig notant millora,i em va molt bé per poder seguint acumulant en època de base.


DADES DEL GARMIN
temps invertit--2h32mm 
distància total--71km 
cadència mitja--92rpm
freqüència cardíaca mitja--134ppm
velocitat mitja--28,3km/h 
desnivell positiu--170m
----------------------------------------------
si obriu el navegador "google chrome" podreu veure la foto molt millor,clic a la foto,botó dret del ratolí,(open image in new tab)i clic+,la veureu millor

sortida de l´any passat




No hay comentarios:

Publicar un comentario