AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

domingo, 4 de diciembre de 2011

"PES ACTUAL I COMENCEM LA TEMPORADA"

Ja falta poquet per començar la temporada,demà dilluns ja començo,realment ara per ara hem trobo molt i molt bé,massa diria jo,no se si he agafat un "puntet" de forma falç,ja que en la sortida en bici d´ahir dissabte hem trobava molt còmoda,en aquesta setmana,en el "rodillo" igualment,movent ara a 120ppm uns 145w i a 130ppm a 175w,por en tinc,perquè si estic aixi, i tot just tinc que començar l´entrenament de "fondo" hem fa pensar que no sigui dolent anar ja aquest ritme,aquest any si que aprofitaré tot l´any rodat que ja tinc de fons,i espero al proper dissabte comparar les dades amb les de l´any passat,que de bon tros superaré segurament,tinc la sensació que la d´ aquest any serà el bò,tinc molt de guanyat ja.Espero que aquesta bona sensació que tinc no desaparegui i pugui  anar cada cop millor,les ganes hi son!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario