AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

martes, 8 de mayo de 2012

"TOT UN LUXE!!"

Altra vegada,i coincidències de la vida,vàrem poder disfrutar, junt amb alguns de la colla,amb l´anunci del MIGUEL INDURAIN de danacol,tot un plaer poder estar allà i parlar una mica sobre el ciclisme i la seva època de "pro",i l´experiència molt maca,llàstima no s´ens veu gaire,per no dir gens a sobre la bici,i mira que vàrem fer moltes gravacions amunt i avall a la zona del Collformic,crec que mai no havia fet tantes series!!je je je...
En la duració de l´Anunci,just en el segon 12,sortim en Sastre a l´esquerra,jo al centre i en Manolo a la dreta,som els últims.





3 comentarios:

  1. Jajaja ..... que bueno. Ya veo con qué gente de codéas.

    Manda cojones con el Indurain ...... hacer tanta bici para terminar teniendo colesterol. Estos de Danacol podrían haber fichado a Falete, sería más creible ...jejeje.

    ResponderEliminar
  2. hola gonzalo!!ja ja ja,la verdad que ultimamente, miguel se esta afinando,ya que su hijo compite y salen muchos dias a rodar.
    comentamos un poco sobre las pulsaciones en reposo y maximas,y él dijo que en reposo estava alrededor de 33ppm y maximas hacia 190ppm en competicion,pues nos comentó que julian gorospe en reposo estava alrededor de 60ppm y que a partir de 100ppm le costava mucho ir subiendo,como ves,cada corazon es un mundo,un saludo...

    ResponderEliminar