AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

domingo, 6 de mayo de 2012

"DE MIRACLE"

Sortida la d´ahir,altra cop cap al Montseny,amb el sastre i el santi,i aquest cop  si el temps ho permetia,intentar sumar més,i la cosa s´ens va complicar  a la part de darrera del collformic,uns 200m abans de girar cap a viladrau,una zona molt perillosa i un asfaltat molt dolent,amb caiguda de l´amic santi a 78km/h,just la màxima velocitat que agafàvem,no se com no es va fer més mal del què tenia, sortint disparat cap al voral del terreny,si arriba a caure a la carretera molt posiblement el mal seria molt pitjor,manetes trencades,pinxada i amb forts cops al cos,sort que va poder venir en mauri a recollir al santi,amb en sastre vam continuar la ruta,espero que et recuperis tites...i a partir d´ara,haurem d´anar molt amb compte,em sento culpable en part,ja que moltes vegades et deixes anar carretera avall sense pensar les coses.Per la resta de la sortida,les sensacions les mateixes de sempre,baixón al quilòmetre 100,un cop menjo ja puc anar sumant i sumant,l´any passat no em passava això.
DADES DEL GARMIN 
Temps invertit--5h i 44m 
Distància total--157km 
Cadència mitja--84rpm 
Freqüència cardíaca mitja--154ppm 
Velocitat mitja--27,2km/h 
Desnivell positiu--3,000m

 ----------------------------------------------------------
 si obriu el navegador "google chrome" podreu veure la foto molt millor,clic a la foto,botó dret del ratolí,(open image in new tab)i clic+,la veureu millor
 






3 comentarios:

  1. Yo también le deseo una pronta recuperación. Es alentador ver que no se ha roto nada y que ha salido prácticamente ileso.

    La verdad que a mi las bajadas me causan un respeto increible. 78 Km/ yo jamás los he visto en mi ciclocomputador ....... ni los veré. Soy un auténtico cagado.

    En otro orden de cosas decirte que das miedo Amancio. 160 Km con 3000 m de desnivel y una media por encima de los 27 Km/h ...... uffffffff.

    Espero verte en 12 días en Vilanova. Venga, anímate !!!!.

    ResponderEliminar
  2. hola gonzalo!!!!creo que tuvo un poco de suerte a esa velocidad,no se ni como se ha roto nada el tio!!!será superman?....
    respecto a la media no le hagas mucho caso,semana si semana no varia mucho,estuvimos casi una hora parados,recuperas,eso si,la vuelta hacía un viento de cojones...y tuve que hacer milagros para que me saliera los 3,000m positivos alargando por donde podia..:)
    ya te diré si vengo ya que a partir de esta semana siguiente tengo que empezar a acumular tiradas largas
    un abrazo y a entrenar crack....

    ResponderEliminar
  3. bufff..acabo de hablar con él...muñeca rota y clavícula rota,muy posiblemente se pierda la quebra....

    ResponderEliminar