AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

lunes, 14 de mayo de 2012

"TERRA DE REMENCES 2012"

Molt content estic, escrivint aquesta entrada, la TERRA DE REMENCES d´aquest any,la veritat és que he acumulat més quilòmetres a les cames que l´any passat,he nedat menys i poc córrer,però també és veritat que no estic en el meu pes ideal,estant ara,a 2,5kgs per sobre del meu pes ideal(74kgs)i a sobre,en la marxa d´ahir,portant els porta-bidons al darrera,amb quasi 2kgs de més,m´ho vaig plantejar a ultima hora per tal de no parar,i intentar baixar temps de l´any passat,però les sensacions d´aquesta marxa no van ser massa bones en les 3 primeres hores,em notava molt pesat i lent,i en les primeres pujades, no podia seguir el ritme dels companys,patint moltíssim,al portar el porta-bidons al darrera,em sentia  molt rígid pedalant i amb una inèrcia molt exagerada,em costava de moure la bici  i poc àgil,i tot això amb pla,ja no dic pujant,només cal a dir que la meva màxima de pulsacions la vaig tenir al principi de la marxa,abans del port capsacosta,amb unes suaus rampes que fa que agafés les meves 188ppm,brutal només de pensar-ho,i tenia dubtes que si aquí ja anava collat, no se com acabaria.Massa estres al principi,i un estira i afluixa que et desgasta poc a poc.Vaig poguer anar aguantant tant com podia fins al coll de Bracons,allà,ja era una altra història,poc a poc em vaig anar sentint millor,ens quedava la part més complicada d´aquesta marxa,la part de manlleu fins a can toni gròs,molt pastós i si vas ja tocat aquí et pot matar,aquí és on es baixa el temps,si estàs fresc pots fer un temps molt bo,però sinó,has d´anar fent el ritme que puguis anar pujant,en aquest punt em sentia bé de cames i de forces,encara que anava alt de pulsacions, anava cansat però valent,acabant baixant molt ràpid fins a l´Arribada,objectiu complert.
La Hidratació i l´Aliment l´he portat molt bé durant la marxa aquest cop,bebent i menjant continuament,amb 3 barretes,2 gels,1 mars,1 banana i 2,5 de líquid.
DADES DE LA MARXA 
Temps invertit--5h i 12m 
Distància total--175km 
Cadència mitja--85rpm 
Freqüència cardíaca mitja--167ppm 
Velocitat mitja--33,6km/h 
Desnivell positiu--2,627m 

Velocitat màxima--84,7km/h
 ----------------------------------------------------------
 si obriu el navegador "google chrome" podreu veure la foto molt millor,clic a la foto,botó dret del ratolí,(open image in new tab)i clic+,la veureu millor



En jordi sastre pujant el capsacosta
                          En Mauri pujant el capsacosta
Un servidor
                                         
Arribant al final de la marxa
Baixant el coll del Condreu,els dos de davant de tot.
           
  

6 comentarios:

  1. Enhorabuena Amancio !!!!. Sinceramente me has dejado sin palabras. Estás fuertísimo, tío. Es un auténtico tiempazo. En QH vas camino de las 6:30h o menos. Eso ya son palabras mayores.

    ResponderEliminar
  2. gracias gonzalo!!ya me gustaria a mi poder bajar de 6:30,creo que estaré por encima,calculo bajar 20 minutos mi tiempo,ya estaria contento...un saludo y a entrenar crack.....nos vemos

    ResponderEliminar
  3. Un plaer fer la marxa Terra de remences junts i entrar plegats a meta!

    ResponderEliminar
  4. hola jordi!!!gràcies a tu tites....un plaer únic...:)

    ResponderEliminar
  5. Amanci, sembles un PRO, per l'equipació i sobretot pel temps realitzat. Felicitats!
    Manel
    P.S. La teva velocitat mitja, és la meva velocitat màxima de cara avall.

    ResponderEliminar
  6. hola manel!!moltes gràcies però de "pro" res de res,ja ja ja,pobre de mi,la roba ens ha quedat molt bé,estic molt content per el temps, però crec que haguésim pogut arribar a les 5h10m...aquests dos minuts es poden recuperar o perdre molt bé,a veure si l´any vinent es pot,una abraçada i a pedalar...

    ResponderEliminar