AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

lunes, 12 de marzo de 2012

"CINTA PECTORAL PULSÒMETRE GARMIN PREMIUM"

Des de que tinc els gps de garmin,amb les seves corresponents cintes pectorals per transmetre les pulsacions a l´aparell,ja fa molt temps,em donaven en algun moment concret males lectures,normalment duraven uns 3 mesos que funcionaven bé,després fallaven i costava molt de que marquessin bé,pujaven i baixaven,tot i humitejar-les amb una mica d´aigua,que és molt  recomanable fer-ho,deixaven de marcar i sobretot en l´entrenament en rodillo,que és quan més es mullen per la suor,les pulsacions desapareixien,en la carretera no fallen tant,ja que per motius de no tanta suor acostumen a no fallar ,així que gràcies al jordi sastre,un dels de la colla,va està mirant per internet mirant aquest problema que teníem tots amb aquesta cinta de pulsòmetre,cal a dir que aquesta cinta "premium" segons garmin es submergible a dins l´aigua,o sigui que massa bé no funciona,almenys en el "rodillo" falla molt,i no pots seguir massa bé l´entreno,la solució ja la tenim i cert que va molt bé!!!.
S´ha de treure el transmissor de la cinta del garmin i col·locar en la cinta de polar "wearlink",sincronitzar de nou en el garmin la cinta de pulsòmetre i tachan!!!!funciona i no falla.
Un parell de fotos


2 comentarios:

  1. Joder, qué solución más rocambolesca !!!!. Menos mal que tenías una banda Polar compatible. ¿De no haber sido así cual es la solución?. Yo con la cinta "standard" jamás he tenido esos problemas. Ya les vale a los de Garmin ...... te compras su producto estrella y te vienen con estas .......

    Por cierto Amancio, ya quedan tan solo 15 días para la KDD de CAF Nos vemos allí...... y no entrenes mucho !!!!.

    ResponderEliminar
  2. hola gonzalo!! la verdad es que solo pasa con la cinta premium,con la que tienes no tendras problemas,puedo decir que funciona y de maravilla!!!ahora no me hace saltos ni tampoco se queda estática las pulsaciuones,en fín,que da gusto,solo hay esta opción para que funciones bien.
    Queda poquito ya,y sobretodo descansa:)je je je,saludos..

    ResponderEliminar