AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

lunes, 13 de mayo de 2013

"TERRA DE REMENCES 2013"

Altra marxa feta,la de TERRA DE REMENCES,analitzant per sobre una mica,en la marxa i el resultat no ha estat malament,si que és veritat que esperava un temps millor però veient que aquest any anava molt bé de ritme i sensacions en les sortides meves,he vist que m´ha faltat ritme i quilòmetres en aquestes intensitats ja altes,de fet,en aquesta època de l´any passat estava just en el meu millor moment,en aquest any m´ha faltat el mes que em faltava per agafar aquesta xispa d´ahir,de vegades la confiança en un mateix et pot passar una mala passada o descuidar la alimentació o el veure,o sigui que m´ha tornat a pasar exactament igual que fa dos anys a REMENCES,amb una bona forma i pes però a la part última de Manlleu a Cantonigròs que s´em m´ha fet llarguissím com fa dos anys,igualment estava al 5 mes d´entrenament com ara,les sensacions de l´any passat de REMENCES amb ara no tenen res a veure,la d´aquesta es calcada a la de fa 2 anys.
La primera part fins a BRACONS vaig tenir la sensació de rodar molt bé,a pulsacions altes em costava mantenir-les,però anava més baix que l´any passat amb el  mateix temps,o sigui tot el contrari que l´any passat,rodant amb el  grup  de davant,i un estress molt gran que vaig estar a punt de caure dos cops rodant per el voral,però sort que a BRACONS posa cadascú al seu lloc,i aquest estress de principi ja desapareix,aquí els mes forts ja desapareixen amunt,i en la pujada també se´m fa llarga i un coronat veig que de parcials de l´any passat amb ara vaig una mica millor i amb pulsacions de mitges mes baixes,males cartes perquè veig que em costa mantenir-les i que he estat amb els primers 100kms sense menjar gaire i no he prestat atenció en hidratarme,mig bidó d´aigua.
Anem baixant i anem fent un grupet fins a Manlleu,i un cop passat per allà per començar a encarar cap a Cantonigròs ja començo a veure que patiré,just veig que tinc al costat al gran Miquel Gubianas i començo a fer números,si aguanto estaré a prop  de 5h5m i penso que si puc aguantar pujant arribaré amb aquest temps de 5h5-5h10m,però la realitat es ben diferent i en Miquel comença a incrementar el ritme i ni tant sols els hi puc aguantar roda,em quedo tot sol i amb un principi de "pajara" bastant gran i en poc temps, comença a passar grups que no puc seguir, i la pujada es fa llarguíssima,em van caient segons cada cop més i amb un pajarrón a sobre i a punt de no arribar a l´últim avituallament a dalt a la gasolinera paro a veure vasos de coca cola,els ulls semblaven estrelles,o jo estava ben estrellat!!!,però vaig poder refer una mica i em van agafar un parell de paios i així vaig recuperar una mica i  poder fer la baixada recuperant una mica.
Sembla mentida que m´hagi tornat a passar igual que fa dos anys,mateixes sensacions i mateix líquid,1 bidó d´aigua i els 4 glops que feia per els avituallaments sense parar,1 banana i una barreta,no estic acostumat a veure tant poc amb aquests ritmes de velocitat quant l´any passat van caure els 4 bidons i ahir només el bidó d´aigua i amb el de isotònic amb menjar arribant casi ple.
Per el què fa als amics,chapó per el Mauri i el Sastre,sou uns cracks,en Mauri arribant a 1m meu i molt content per el temps fet,és un molt bon temps, i el Sastre arribant el 3 de la marxa.. però amb temps de xip el 13!! amb un temps de 4h55m...sense paraules i un autèntic tiempazo..bufffff.
DADES DE LA MARXA
Temps invertit--5h i 14m
Distància total--175km
Cadència mitja--84rpm
Freqüència cardíaca mitja--164ppm
Velocitat mitja--33,4km/h
Desnivell positiu--2,748m
Velocitat màxima--85,5km/h

--------------------------------------------------------

7 comentarios:

  1. Menudo tiempazo te has marcado. enhorabuena tio estas hecho un crack.

    ResponderEliminar
  2. hola fran!! no esta mal pero en mente tenia llegar a 5h05-5h-10,y en la marcha lo pagué en no hidratarme,esta semana descanso y4 dias de antibiótico por infeccion :(:(...un saludo compañero

    ResponderEliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  4. Campeones, Campeones!! Ay no... Vinga tites recupera't aviat i ens veiem amb els pajaritus. Per cert, el Bodyfit ens queda de P.M

    ResponderEliminar
  5. Que vagi molt be a Calella

    manel

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. gràcies manel,ara ja a casa tot a punt per demà,esperem poder alguna cosa digne,sobretot el relleu nostre de nedar,salutacions

      Eliminar
  6. je je je titesssssss,tu ets un autèntic pajaritu!!!!! jo a pollet si arribo..ja ja ja ens veièm tites

    ResponderEliminar