AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

domingo, 24 de febrero de 2013

"INDOOR"

Fresc ,fresc,en la sessió indoor del dissabte,amb la nevada caiguda del divendres nit,em va ser impossible de sortir a rodar el dissabte,tenia molta mandra de fer-ho al rodillo,per la intensitat que em tocava,de 140ppm-150ppm de mitjana,durant l´any passat ja ho vaig tenir que fer un cop,vaig quedar bastant cansat,però la del dissabte vaig quedar molt sorprès lo fresc que vaig acabar,la intenció era arribar a les 3h30m,però com sempre vaig just de temps,tant sols vaig poder arribar a les 3h.
Durant aquest any,ja he fet alguna sessió indoor de 3h però la intensitat era molt light,aquest cop si,molt content per les sensacions un cop acabades,necessitava més,estic molt acostumat al rodar en el rodillo,tant més 2h que 3h o més,sóc un masoca,ja ja ja...
Amb tant sols 1 litre de líquid i 3 samarretes empapades, m´ha passat la sessió indoor molt ràpid.
DADES DE LA SESSIÓ
Temps invertit--3H 
Distància total--100,5KM 
Cadència mitja--91RPM 
Freqüència cardíaca mitja--143PPM
Velocitat mitja--33,5kM/H 

------------------------------------------------






No hay comentarios:

Publicar un comentario