AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

domingo, 17 de febrero de 2013

"AVORRIT"

Sortida d´aquest dissabte de Caldes,altra vegada,fins que no faci millor clima, hauré de sortir d´allà per rodar,el temps no acompanya massa,molta humitat,ventot,pluja,carretera humida..però s´ha de sortir sempre que es pugui.En la sortida del dissabte no tenia molt clar per on anar,ja que si es mirava el cel tot estava ben tapadet.
Vaig decidir d´anar cap a Terrassa i pujar el Coll de Tenalles,però cada cop que m´acostava a Sentmenat ho veia més negre,entre pitus i flautes i pensar què fer,giro cua i prefereixo anar cap a Granollers,total,em tocaven casi 4 horetes,i la intenció era d´anar tirant i tirant...i tant si vaig anar tirant que em vaig plantar just a la rotonda d´Hostalric,mitja cua i tornada per el mateix lloc.
Sensacions dolentotes per el clima,tot i que la cadència la vaig portar molt bé,en les pulsacions intentava anar el què tocava,ara ja si ,sumant desnivell cada cop més en les setmanes pròximes ,i espero que el temps acompanyi....vull solet....
DADES DEL GARMIN 
Temps invertit--3H 47M
Distància total--108KM 
Cadència mitja--92RPM 
Freqüència cardíaca mitja--142PPM
Velocitat mitja--28,6kM/H 
Desnivell positiu--1,049M
----------------------------------------------------------
si obriu el navegador "google chrome" podreu veure la foto molt millor,clic a la foto,botó dret del ratolí,(open image in new tab)i clic+,la veureu millor




No hay comentarios:

Publicar un comentario