AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

domingo, 17 de junio de 2012

"A PUNT"

Última sortida d´aquest dissabte,amb molta calor i un vent molest,ja només falta que tot rodi a la perfecció,que no plogui sobretot,que la bici tot funcioni(últimament hi tinc problemes a la roda de darrera) i descansar bé,el dilluns i dimarts sortiré a estirar cames molt suau, per el dimecres,un bon massatge ja que noto que tinc les cames molt carregades.
Tot i així,la meva tipica sortida de sempre,de cada setmana,el Collformic, m´ha servit per poder anar seguint els temps i veure si realment el ritme que portava era aquest,em trobo bé amb el meu ritme,aquest any m´ha costat molt sortir de la meva zona per entrenar,he estat molt mandrós,i pràcticament,quasi cada setmana,la sortida, sempre era per al Montseny,i a més,no està gens malament el desnivell que hi té per tants pocs quilòmetres,és molt còmoda sortir de casa per rodar,així que sort per els que fareu la Quebrantahuesos d´aquest any,l´objectiu del temps a fer? ja veurem....
DADES DEL GARMIN 
Temps invertit--5h i 15m 
Distància total--142km 
Cadència mitja--83rpm 
Freqüència cardíaca mitja--152ppm 
Velocitat mitja--27km/h 
Desnivell positiu--2,845M
 
 

-----------------------------------------------------------------
 si obriu el navegador "google chrome" podreu veure la foto molt millor,clic a la foto,botó dret del ratolí,(open image in new tab)i clic+,la veureu millor



--------------------------------------------------
I per avui,34 quilòmetres per 1h15m i 129ppm.

No hay comentarios:

Publicar un comentario