AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

domingo, 24 de junio de 2012

"KO"

6 mesos d´entrenament per aquest dia tant important,portant un entrenament,la d´aquest any,amb unes sensacions que no sentia de l´any passat,era molt optimista de cara a la QH,tenia referències amb gent que havia fet la TERRA DE REMENCES d´aquest any amb mi, amb temps molt controlats en la QH,l´objectiu principal era intentar baixar temps,no fer-la,ja la vaig fer l´any passat i disfrutant com un camell,aquest any era baixar si o si,i ho tenia tot preparat i controlat fins el més petit detall,però de vegades,no controles altres factors  iguals o més importants.
Abans d´anar a sopar el dia abans, fas un repàs ràpid de si tot està a punt,un cop després de sopar i preparar les 4 coses que quedaven,bidons,barretes,dorsal,col·locar a la bici una petit escrit dels ports, amb els seus temps i quilòmetres de pas de l´any passat,per veure en cada un d´ell si anàvem bé de temps,i a dormir...
Malaudarament sóc una persona nerviosa i em costa dormir,qualsevol soroll em desperta i m´activa,no em relaxo,no dorms en el teu llit,coixí,ect..en aquesta nit,quasi ningú dorm massa bé,passa mala nit,que és diferent a no dormir gens,entre lo nerviós que sóc i el sorollet que anava sentint em va ser impossible de fer-ho,la meva habitació donava a la part d´un recinte d´atraccions i carpa musical,era la festa major de JACA,i com és habitual,aquestes carpes no tanquen fins tard,o sigui,que pasades les 11 de la nit, ja estava al llit intentant dormir i sentint la música com m´entrava per les orelles,m´anàven tocant els quarts i hores,intentant relaxar-me i respirant profundament,però les hores seguien passant,fins que pasades les 3:30 de la matinada ja va parar la musiqueta,fins llavors no vaig dormir ni tan sols 5 minuts,em quedàva 1h i poc per llevarme, i a punt de les 4, el cap ja va dir prou,vèia com la QH s´en anava,em vaig ja venir avall emocinalment,era conscient que amb aquestes condicions no podia fer-la,i em va ser molt dur d´acceptar-ho,ni tant sols sortir a fer-la sense mirar temps ni mitges,a poc de passades les 4:15 matinada, em vesteixo i m´espero al passadís vestit,  esperant que els amics sortint això de les 5AM,vaig passar uns moments molt durs aquí, i pensant què fer,i quina era la millor opció,la faig no la faig,anava contínuament canviant de pensament,l´orgull em deia que si,però el cap et girava el pensament en negatiu,per tant, em deixava anar que passessin els minuts i esperar a última hora què fer.
Baixem a esmorzar i tornem a dalt per marxar directes a la sortida de la marxa,ja veig que falta poc i encara estic indecís a què fer,un cop aparquem el cotxe,comencem a preparar-nos per sortir, i ja començo a pensar racionalment,ser que si surto em puc fer mal o ho puc fer a altres ciclistes,no he dormit res, i els meus reflexes son lents i no pot controlar les distàncies,és perillós sortir així,volia sortir fins a Somport  a veure què passava,però m´en adono que el millor es no sortir i aceptar-ho de la millor manera, ni tant sols provar-ho,he estat 40h sense dormir.
Sóc una persona competitiva i sempre que puc ho dono tot amb les meves limitacions,es clar,espero poder tenir una altra oportunitat de fer-la, i treure´m l´espina que portaré clavada,perquè aquestes oportunitats s´escapen,hagués pogut fer un bon temps,però també ser i estic content que, aquest any,m´ha servit per agafar una forma més amunt que l´any passat,i  em servirà per l´any vinent, de pujar un nivell més amunt,perquè si es fan les coses ben fetes,sempre millores.
----------------------------------------------------------------------
amb JOSEBA BELOKI
 amb CHEMA ARGUEDAS

9 comentarios:

  1. Es millor no haver-ho fet, perque sense haver dormit las coses a vegades no surten bé.

    A esperar l'any vinent que el temps passa

    volant !

    La teva mare

    ResponderEliminar
  2. Nosotros ya lo hemos hablado todo. Simplemente darte ánimos y ensalzar la fuerte personalidad y madurez que demostraste ayer tomando esa decisión. Yo no hubiese sido tan "racional".

    Yo como Altoaragonés me siento un poco avergonzado por el trato dispensado en ese establecimiento hotelero de Jaca. No es de recibo hacer negocio a sabiendas de que no vas a poder dar el servicio que el cliente ha pagado, en este caso descansar.

    Un abrazo Amancio.

    ResponderEliminar
  3. Anim jo la vaig fer un cop i ja no hi torno mai més, tinc els meus kesss d'aquesta marxa. A mi personalment això que t'ha passat de no dormir gens em passa sempre i faig la sortida o carrera de veterans es questió d'habituar-se. No per dormir el dia abans pots fer la resultat si durant la setmana has dormit bé.Saps.
    Ara si et coneixes a tu mateix i ha prés la decisió correcte doncs endavant.
    salutacions

    ResponderEliminar
  4. gràcies mare!!esperem que tot vagi bé,això espero...
    hola gonzalo!!no toda la culpa es de una parte,reconozco que mi grado de ruido para dormir es mas elevado que la mayoria,la mayoria de los casos la gente duerme,yo no,tambien es cierto que el ayuntamiento podria meter mano a eso,yo no digo que los ciclistas seamos los reyes del mundo,aunque sean fiestas,pero coincidiendo con la QH podrian poner un limite de cierre,por ejemplo a las 12 de la noche,al fin y al y al cabo en ese fin de semana doblan precios en todo y el pueblo y comercios salen ganando.
    cuando bajé a las 5 de la mañana a la recepcion le comente lo de la carpa de musica,el tio me solto riendo que eran las fiestas del pueblo.
    hola jordi!!si et sóc sincer,aquesta m´agrada molt,pujar el portalet amb la gent que hi ha a dalt no ho he sentit a cap marxa,hi ha moltíssim nivell i es pot disfrutar molt.
    entenc el què dius del dormir,jo l´any passat aqui a la QH tampoc vaig dormir gaire,2h com a molt,els nervis hi son però em vaig llevar despert i bé,en aquesta,tal com anava passant la nit, l´esgotament era molt important,i no tenia la percepció de la distància,ja sabem quan algun company comenta aquestes coses de no dormir, ho atribuim a la paraula de sempre,ANSIETAT,no ser que hagués passat si no estigués la musica sonant la nit pasada,però si que ser que no estava amb condicions per sortir,jo treballo de paleta,aquesta setmana i he estat a ple sol treballant,hi han setmanes que estic millor i pitjor,per això a partir del juny no acostumo a apuntar-me a res,ja que la calor em mata molt,amb això no vull tenir que justificar-me ni trobar excuses en que el meu rendiment baixi o millori,intento sempre millorar i aprendre dels errors,suposo que amb l´edat un es torna més racional ,salutacions.

    ResponderEliminar
  5. La meva solució es dormir amb taps de silicona a les orelles i pensa en una pared de color blanc per esvaïr-te dels problemes juntament amb el urinari al costat del llit. Es 100% x 100% efectiu.Salutacions

    ResponderEliminar
  6. hola jordi!!ho aniré anotant,no hi ha res com l´experiència,a partir d´ara tindré que controlar aquest detall,salutacions i gràcies..

    ResponderEliminar
  7. Un regust agre, però no per això dolent.
    Tens molta sort de conèixer't a tu mateix. Aquesta decisió diu molt de tú.
    Com diu la teva mare, un any passa volant, ja ho veuràs. Ànims i endavant!

    ResponderEliminar
  8. Amanci tu millor que ningú sap que ha de fer i mes en un marxa com la QH plena de globeros flipats. Segur que dintre d'un any hi seràs entre ells, igual de globero encara que una miqueta menys per baixar de les 6:30h.
    Per sort la teva professió no és anar en bici encara que de vegades ho sembla, si us plau relaxat.
    Nomes espero que el proper any gaudeixis mes de la bici amb els amics és a dir menys rodillo i rectes de St Celoni i mes rodar per la natura privilegiada que tens al teu voltant.

    ResponderEliminar
  9. hola bet!!gràcies,de fet,molts no entenen aquesta decisió que vaig prendre,és fàcil parlar quan un no sap com es troba,vaig decidir bé.molt bé i amb cap,em va costar molt però al final vaig encertar-ho,hi van haver molt factors per decidir-ho.
    La temporada no ha estat dolenta,és més,per haver fet el temps a REMENCES,ja t´he el seu mèrit,i aquest any m´ha servit d´agafar més experiència i estar més fort,esperarem a la temporada vinent..
    hola marc!!ets un cas,ja m´agradaria a mi ja de poguer-me dedicar al professionalisme,ja ja ja,però no tinc aptituds i he arribat tard.
    Comprenc en el què em dius però tu també has d´entendre que m´agrada fer això ara per ara,conèixes la meva situació,ja saps que a partir del juny ja passo de tot,surto a disfrutar i a rodar amb qui faci falta,m´agrada sortir a esmorzar,però quan toca fer un entrenament sóc molt tossut i m´agrada fer les coses bé,sempre ho he intentat en la vida,a veure quin dia vens a esmorzar a sant miquel de balenyà,jo ja en porto 3 :)

    ResponderEliminar