AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

domingo, 31 de julio de 2011

"CURIÓS,CURIÓS!!"

El dissabte al matí,ara molt sovint,acostumo de fer una volta molt típica meva,d´uns 72km amb no massa desnivell,en el qual,passo per taradell,la sorpresa va ser que a la rotonda que hi ha a la sortida del poble,direcció Vic,hi vaig veure aquest Autocar,vaig pensar,no serà que hi haurà algun corredor per aquí!!però molt possiblement deu ser al conductor de l´Autocar que deu viure per aquesta zona,llàstima!!! hagués estat bonic trobar algun corredor per poder rodar amb ells...


I avui amb en Mauri i Jordi em sortit a rodar suau per Manresa,amb parada per "bocata" naturalment,menjant poquet perquè sinó després un no pot pedalar,acabant amb un parell de flams amb nata..je je je,un parell de fotos dels "bocates",que estaven bons!!



2 comentarios:

  1. sort que mengeu poquet! ara ja entenc perquè no vens mai amb nosaltres, perquè passaries molta gana!

    ResponderEliminar
  2. Hola Manel!!! Je je je, no serà tant!!;)em vaig quedar amb una miqueta de gana,amb les teves paelles que fas segur que hagués disfrutat molt més!!!!....bona setmana

    ResponderEliminar