AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

domingo, 3 de julio de 2011

"I DISFRUTANT!!!"

sortides d´aquest cap de setmana a ritme mig-suau,la del dissabte,amb els de la grupeta de la QH amb 92km suaus,i disfrutant,que de fet,és la millor opció,ja que el còs ho demana de baixar el ritme.És hora de disfrutar,de no pensar en res,tant sols de sortir a pedalar amb bona companyia i gaudir d´aquest temps que ens està donant una treva de calor...
la sortida d´avui amb en boni, de fet, em fa pensar bastant amb en tyler farrar,quina planta té el tio!!! disfrutant com mai ho havia fet...


----------------------------------
dades del garmin
temps invertit--2h35m
distància total--73km
cadència mitja--81rpm
freqüència cardíaca mitja--138ppm
velocitat mitja--27,9km/h
desnivell positiu--1,0054m
temperatura mitja--23,1º

3 comentarios:

  1. jajaja...clavat!!! estàs de conya,Boni Farras potser si!!! ei,però que jo també m'ho he passat molt bé,ja repetirem crack!
    Amb el teu permís et robo la foto i la posaré al meu blog...

    ResponderEliminar
  2. Quin parell, es teu fet!!, segur que sempre mireu al davant?

    ResponderEliminar
  3. hola boni!!!je je je,encara que no vulguis aceptar-ho i tens una tirada!!!cap problema per la foto,ja diras si és de calitat,i ja quedarem que aquestes sortides aixi son perfectes,salut!!!!
    hola bet!!!ja ja ja,estem fets uns "xicotets"!!! i això que ja tenim la nostra edat.mirem endavant? jo només faig que veure el "culet" del boni ja que em porta amb el "gancho" al coll,massa ritme per a mi,el ritme bonibike és massa fort per mi!!bona setmana..

    ResponderEliminar