AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

domingo, 3 de abril de 2011

"197 pulsacions de màxima"

sortida d´aquest dissabte amb la grupeta de manresa,amb un dia perfecte de sol i de temperatura,per les terres d´alpens,sumant kilòmetres però parant a esmorzar,a un ritme còmoda però amb una màxima que no havia vist mai al veure el garmin(la gràfica del garmin em marca de màxima 180ppm),amb un "apretón" amb en maurihushovd(strongman,estàs fort tites..) en un portet de potència.sapiguent que aquestes alçades de principi de temporada és dolent per a mi pujar a aquesta intensitat de màxima, al no tenir el cor preparat per aquest esforç tant brusc i dolent,això passa per tenir companys més forts i no poder seguir el ritme):):)..
la grupeta...

---------------------
dades del garmin

temps invertit--5h i 44m

distància total--150km

cadència mitja--78rpm

freqüència cardíaca mitja--136ppm

velocitat mitja--26,1km/h

desnivell positiu--2,223m

temperatura mitja--17,1º

2 comentarios:

  1. que no pares mai, tu? perquè després d'aquesta sortida de dissabte, jo et vaig tornar a veure diumenge a la tarda sobre la bici... ;-))

    ResponderEliminar
  2. Manel!!vaig sortir a estirar cametes molt suau,s'ha d'aprofitar que fa molt bon temps.de fet també t'he vist aquest dies molt en bici eh????:):)Aixi m'agrada ,salut

    ResponderEliminar