AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

domingo, 6 de marzo de 2011

"SENSACIONS"

Ja estic per la setmana 10 del entrenament en rodillo,encara fent base(fondo),la veritat és que pensava que les millores les notaria molt ràpid,però no és així,i estava molt equivocat,si que noto que vaig pujant a poc a poc de forma,i la d´aquesta setmana ha sigut així,fa tres setmanes enrera vaig fer la mateixa sortida de 3h30m però amb una intensitat més alta,i amb pulsacions de mitja més altes que no pas aquesta setmana,encara que si em compar-ho amb companys la cosa canvia molt,sembla que estigui anys llum d´ells,però és molt d´hora encara per comparar, quan ells ja estan agafant la forma , jo tant sols començo ara a pujar d´intensitat.no vull ni pensar quan la setmana vinent comenci ja a fer un portet,em costarà molt,però confio plenament amb l´experiència de fer les coses bé,i estic segur que sortiran a finals de maig principi de juny si tot va bé.
--------------------------------
temps invertit--3h i 27m
distància total--102km
cadència mitja--93rpm
freqüència cardíaca mitja--142ppm
velocitat mitja--29,5km/h

No hay comentarios:

Publicar un comentario