AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

domingo, 27 de enero de 2013

"1 MES COMPLETAT"

Acabat el primer mes d´entreno en  la sortida d´ahir dissabte,en les sortides del cap de setmana m´he planificat una mica al meu aire,bé,estic seguint l´entreno però la diferència es que hi estic mitja hora més a sobre la bici,seguint les mateixes intensitats que em descriu,per primera vegada a hostalric, he aconseguit arribar a 30km/h de mitja rodant allà i acumulant més desnivell positiu,la veritat es que aquest primer mes m´estic notant tant a sobre al rodillo com a la sortida del cap de setmana que vaig molt bé,que estic movent molts watts al rodillo, i la cadència en la sortida l´he pujat una mica,el pes,3 kgs menys hi deu tenir a veure,estant ara a poc més de 76kgs,en el córrer,sense fer dietes el meu pes va baixant.Veurem si les sensacions van pujant o es mantenen aixi.
DADES DEL GARMIN 
Temps invertit--3H 
Distància total--90KM 
Cadència mitja--95RPM 
Freqüència cardíaca mitja--134PPM
Velocitat mitja--30kM/H 
Desnivell positiu--381M
----------------------------------------------------------
si obriu el navegador "google chrome" podreu veure la foto molt millor,clic a la foto,botó dret del ratolí,(open image in new tab)i clic+,la veureu millor



No hay comentarios:

Publicar un comentario