AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

martes, 16 de agosto de 2011

"BOMM BOOMM!!"

Bon plan el d´avui,d´això si que s´en diu passar-ho bé,i de relax!!,em estat quasi hora i mitja esmorzant...sense presses i menjant tant com podíem,en la foto que es veu,ens em acabat tot el pà amb tomàquet,tivant tant com podíem de l´embotit,i acabant de postres amb dos flams amb nata,tot i així,ens han sortit 97km rodant amb una intensitat molt suau,que m´ha anat molt bé a mi,ja que des de dissabte porto a les cames 400km,i ja me les noto bastant carregades,espero demà poder anar a nedar i descansar per dijous..




3 comentarios:

  1. Un bon esmorzar, sense presses i tallant l'embotit a gust. De forces segur que no us en van mancar, però l'estomac........ devia pesar!
    Bones sortides i grates sensacions a l'aigua.

    ResponderEliminar
  2. Amb el relax que et prens la vida, no m'estranya que no et surtin uns temps no tan bons com voldries nedant. Potser no t'apretes prou.
    Gerard

    ResponderEliminar
  3. hola bet!!mai millor dit amb la panxa ben plena,massa i tot!! però el més curiós de tot és que al migdia vaig menjar com mai en el dinar,últimament menjo massa!!però si ho mirem fredament ja no tinc cap objectiu a la vista,només de rodar i disfrutar,que ara per ara em bé molt de gust,això no vol dir que un dia sortir a apretar al cos....bona setmana..
    hola gerard!!ja és hora crack!!ja ja ja,bé,tens tota la raó,avui he anat a nedar a la piscina a fer 80 piscines,i he quedat molt decepcionat per el temps i el nedar,és curiós que deixar de nedar quasi un mes el rendiment baixi tant!!moltíssim,80 piscines en 45m,tot un desastre,i prometo pendrem l´any seguent molt més fort,aquest ha estat de contacte i espero l´any seguent ser el meu,penso apretar tot el què pugui amb objectius més forts,ja que aquest any en cap moment m´he sentit estressat mentalment,sintoma de no apretar com ven bé dius,bona setmana...

    ResponderEliminar