AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

sábado, 8 de enero de 2011

"VENT,VENT I MÉS VENT!!"

impressionant el vent d´aquest migdia,em tocava fer "fondo" un altra cop i m´ha costat moltíssim poder arribar a la cadència que tenia que anar,tan sols arribant a les 86rpm de mitja i amb moments anant amb la corona del 25 en plà,amb un vent de cara que per moments em feia pensar de recollir i marxar,però al final he pogut acabar,amb sensacions no massa bones.
dades del garmin.
distància total-56km
temps invertit-2h16m
cadència mitja-86rpm
freqüència mitja-129ppm

velocitat mitja-24,8km/h

4 comentarios:

  1. Amanci,

    Aquest any arrasaras, planificació, disciplina, constància i condicions...., no et veurem a passar.

    Salut!

    Manel

    ResponderEliminar
  2. manel!!!!!! no crec.....el que si m´agrada és fer una bona base de temporada i disfrutar,ja que aquest any m´hi he ficat de ple vull veure si de cara l´estiu hi notaré,salut i quilòmetres...

    ResponderEliminar
  3. Amanci no pares una frecuencia de 129rpm vol dir que has superat les 120 inclus en ocasions les 150rpm, has pecat i mereixes un castig de fer una sortideta amb uns bons ports de montanya.

    ResponderEliminar
  4. ja ja ja.marc,la màxima que vaig tenir, va ser de 150ppm,saps perquè?perquè només sortir a la carretera,quan portava pedalant ni 5 minuts,un payo em va adelantar amb cotxe,i just a 5 metres, va girar a mà dreta...amb la consequència de frenar de cop i no empassarme´l,em va anar de ben poc de no topar-hi,però t´asseguro que no vaig passar de 135ppm,ideal per fer el cor GRAN,per sota de 120ppm no serveix de res.....je je je,salut

    ResponderEliminar