AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

domingo, 5 de mayo de 2013

"UN BON DIA"

Sortida la d´aquest dissabte al matí,just a una setmana de TERRA DE REMENCES,amb unes sensacions al principi no massa bones,al meu ritme esta clar i tot solet,durant tota la setmana amb una mica de cansanci de l´entreno, i amb la festa del dimecres sortir a rodar,ha fet que em costés posar-me al punt,i a sobre,la ruta a escollir era cap al Montseny,és curiós perquè quan acostumo a rodar no té res a veure les zones d´aqui que no pas al Montseny,Santa Fe i Fontmartina et possen al teu lloc,et fa veure que realment el desnivell és per allà,però hi tenia que anar ja que d´aqui a dues setmanes tinc el half de Calella per equips,necesitava sapiguèr per on es pujava i baixava,així que què millor anar a fer la meva tipica volta de molts cops i veure si més no quin ritme tinc.
Com he dit abans,als primers 15 kms abans d´arribar a Collsuspina em notava poc fresc,una mica cansat,però al anar sumar i anar veient els parcials que tinc en aquesta volta meva ja vèia que no anava pas malament,tant arribar a Collsuspina,Seva,al trencant de baixada que em porta per Fontmartina i la mitja de velocitat a dalt al Collformic,això si,un cop coronar,la tornada amb un molest vent parant a Tona per recarregar líquid,i amunt,arribant a a dalt a Collsuspina portant a les cames 110kms i 2,500M+,deunidó,no esta gens malament,,allargant una mica més per Calders perquè sorti un bon número de quilòmetres.
Sensacions molt bones al rodar,tot i que vaig voler apretar-me una mica,vaig notar que en tot moment anava amb cames i força,em sentia que anava de menys a més,i la mitja de pulsacions hagués pogut pujar-la més però el meu rodar de ritme i sense anar collat oscil·la de 150ppm-160ppm,veurem que farem a TERRA DE REMENCES,m´estic plantejant d´anar a rodar entre 150ppm-160ppm i no apretar-me per tal de la setmana seguent al Half de Calella amb 90kms provar-me,aquesta setmana continuaré amb l´entreno del rodillo sense descansar a veure que tal va,l´any passat m´el vaig prendre la setmana suau per REMENCES i es va notar en el resultat es clar,encara que durant aquest any vaig molt millor que no pas l´any passat tant al rodar i ritme sens dubte,el pes ho té a veure molt,per sota de 75kgs ja i amb moltes ganes.
DADES DEL GARMIN 
Temps invertit--4h54M

Distància total--136KM 
Cadència mitja--84RPM 
Freqüència cardíaca mitja--158PPM
Velocitat mitja--27,7kM/H 
Desnivell positiu--2,778M

----------------------------------------------------------------
no puc compartir en enllaç lo del garmin ja que no em deixa



2 comentarios:

  1. A Remences et vull enganxat a mi com una paparra!

    ResponderEliminar
  2. tites!!! tu estas a un altra nivell més amunt,a tu et vull veure arribar a les 5h eh??? estas molt fort titessss...

    ResponderEliminar