AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

lunes, 20 de mayo de 2013

"RELLEUS HALF CHALLENGE MARESME"

Cap de setmana de triatló a Calella,es disputava el campionat d´europa de MD,i ja de bon matí del dissabte ja erem allà per agafar dorsals i demés,a mi em tocava fer el relleu en bike,la natació teníem un crack nedant,una meravella i ràpid,i el córrer com no,el gerard,un bon corredor,així que com havia dit,tenía ganes de provar com anava a 90kms a tope,o el què pugui,nosaltres els relleus,competíem entre nosaltres,res a veure amb el què es jugàven els "pros",opens i demés,o sigui que pràcticament sortíem últims de tots,sabíem de un relleu que eren molt forts,cada any guanyen ells,i dels altres ben poc,o sigui que era questió de donar-ho tot,en el sector de la natació era en Pedro Roldán,un autèntic crack,nedant els 1,900m en 24 minuts justos,això es nedar com els "pros",va poder treure 1minut respecte als relleus que venien darrera nostre,així que vaig sortir primer de la bike,vaig sortir com vaig poder de ràpid,de intentar lo màxim,i de rodar tot sol a un ritme de 90kms a tope,sense roda,però el relleu que venia darrera meu em va agafar tot just començar el primer port,em va passar bastant ràpid i amb un ritme fort,no podia seguir-lo,o sigui que vaig anar seguint el meu ritme,i els  altres dos relleus( un relleu mixte) mes em van agafar just girant la tornada del Collformic,vaig analitzar com estàvem ja que ens costava de deixar-nos,i notava que no se perquè, que pujant, tornava a notar que em costa anar fort,no em sento ràpid però ara es el què hi ha,o sigui que la tornada,cada cop més anàvem mes forts,el del relleu dels mixtes va anar agafant una distància cada cop més i l´altra s´anava quedant,en el half en el sector de la bici ens hem de deixar una distància mínima,no podem anar a roda,o sigui que poc a poc intentava anar seguint a l´Arnau Pericas,però em costava molt que no s´escapés,ja que les pujades anava com un tiro i em quedava,però suposo que quant vaig sumant quilòmetres,em vaig trovant millor i cada cop que ens acostàvem a Calella,cada cop l´anava veient més aprop.
Ja un cop coronat l´última pujadeta,i baixar fins a la nacional,ja nomes quedava el pla,i aquí ja em sentia molt bé,o sigui que en poca distància ja l´havia atrapat i fins a l´arribada vàrem entrar junts,ell em va treure 3m en el sector de la bike ja que havia sortit més tard,deunidó com està aquest nen,petitonet però com tirava.
Em va anar molt bé trobar un corredor així perquè així vaig tenir que patir i esforçar-me per no perdre´l de vista,em va donar un punt que crec que no hagués tingut.
Per el què fa a les sensacions,estic content per les pulsacions mitjes,aquest cop si que he pujat de valent,com sempre i per variar a la part final en el pla ,em sentia que potser tenía un rodar de poder aguantar bastant,no entenc aquesta sensació de tenir un punt més,la realitat es ben diferent al rodar amb triatletes,aquest tios roden que fa por en pla,ja pujant o baixant es altre història.
Crec que l´any vinent faré un plantejament diferent a aquests 3 anys de rodillo,potser estic perdent temps amb les intensitats que entreno i em passo massa temps molt suau rodant,potser per això aquest any estic notant que em costa arribar amunt.
Al arribar per fer la transició del córrer amb el Gerard,anàvem segons,molt justos i junts amb el 3 relleu,ja que el primer relleu ens portava 4m,o sigui que ja tocava fer l´esparrecada al Gerard per intentar tenir calaix,fent la mitja amb uns 1h24m,un bon temps,aconseguint la 3 posició dels relleus,ja que els que venien a darrera nostre van arribar segons
---------------------------------------------
dades del garmin 
Temps invertit--2H 41m 25s(temps oficial 2h40m58s)
Distància total--90km
Cadència mitja--87rpm 
Freqüència cardíaca mitja--175ppm 
Velocitat mitja--33,3km/h 

Desnivell positiu--1,364M
------------------------------------------------
sector natació--Pedro Roldán--24m07s
sector bike-- 2h40m
sector run--Gerard Salvador--1h24m
------------------------------------------
                              3 CLASSIFICATS RELLEUS
                                               
                          CHRIS MCCORMACK
                                             
                              JAVIER GOMEZ NOYA




2 comentarios:

  1. Molt bé tites! D'això se'n diu donar-ho tot.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. titesssssss ara no et queixeras oi??? je je je salut i pajaritussssssss.....

      Eliminar