AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

domingo, 17 de marzo de 2013

"UN DIA ESPECIAL"

Un dia especial la d´Aquest dissabte,ja feia temps que volíem fer un dinaret tots plegats amb els amics de Manresa,com que de vegades costa molt de poder coincidir,tots tenim les nostres coses a fer,vàrem poder fer-lo aquest dissabte,això si,abans tocava rodar tots juntets quasi,només faltava el Santi i el Sastre,això si,en el dinar tots hi érem,quin luxe poder compartir la vostra amistat i companyia,quina estona més agradable i quina alegria poder veure i celebrar el nou benvingut i fill del Jordi Vilaseca i la Mari..aixi que va ser una celebració extensa i gran de poder celebrar i presentar al fillet(Joan) amb tant sols 1 mes i mig de vida...sou collonuts i estic molt content de poder comptar amb vosaltres,i espero que no perdem aquesta relació tant maca i que puguem almenys un cop l´any celebrar un dinaret així sempre..
I per el què fa la sortida del matí,em tinc que posar les piles,ja que estic rodant molts pocs quilòmetres per l´època que estem,en el desnivell vaig bé,però necessito acumular més distància,les sensacions son bones,tot just començo ara a rodar,veurem si poc a poc vaig millorant ja que estic encara verdet..
DADES DEL GARMIN 
Temps invertit--3H 52M
Distància total--105KM 
Cadència mitja--86RPM 
Freqüència cardíaca mitja--146PPM
Velocitat mitja--27,2kM/H 
Desnivell positiu--1,652M
----------------------------------------------------------
si obriu el navegador "google chrome" podreu veure la foto molt millor,clic a la foto,botó dret del ratolí,(open image in new tab)i clic+,la veureu millor

-------------------------------------------------------
Unes fotos de la sortida i del dinaret..














quina cares de contents!! ha ha ha ha


No hay comentarios:

Publicar un comentario