AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

domingo, 24 de marzo de 2013

"DOBLE GALLIFOT"

Esparrecadeta esparrecadeta meva,en la sortida d´aquest dissabte,altra cop,tenia moltes ganes de rodar i rodar,intentar sumar més de 120 quilòmetres i a ritme de 140-150 pulsacions de mitja,ja es un rodar macu i fins a la sortida,vaig decidir de fer el doble gallifot,potser massa d´hora en l´època que estem,en desnivell,ja que tot just he començat a introduir desnivell, i just acabat la base d´entreno,ara es hora d´un entrenament d´intensitat en el rodillo,en tinc moltes ganes,tocarà series a 180 pulsacions (90% de la meva màxima) i en la carretera a intensitats de 185 pulsacions em trobo que vaig molt bé,això ha passat aquest dissabte,quan ja portava una volta al Gallifot,a Moià,em vaig trobar una grupeta d´uns 20 paios direcció a Castellterçol,anava al meu ritme,quan durant el tros que va a Castellterçol ens vàrem passar un parell de cops,un cop veig que afluixen just a l´alçada de la Granota,em poso a davant al meu ritmet,la veritat es que no m´agrada massa que se´m posin a roda,es fàcil incrementar el ritme,o més ben dit,és fàcil "picar-se" pujant,total  que no passa ningú a davant i decideixo anar incrementant el ritme pujant,passat la gasolinera ja veig que estan a roda i decideixo anar incrementant cada cop més a veure quí segueix,i cada cop estant  en fila india,je je je,pasada la rotonda ningú passa a davant i noto  que encara em queda una mica de "xixa" quan vaig a 192 pulsacions,arribo a la Violeta i veig que tinc un al darrera,li faig que em segueixi i s´emposa a roda,em poso a tirar a ritme molt bo fins a Sant Feliu de Codines,amb unes sensacions molt bones,de recuperar molt bé i de força a les cames,tant bé que només estem els dos sols,ja ja ja,giro direcció cap a gallifa i ens despedim.
Tinc que a partir d´ara, de rodar,de disfrutar pedalant ja que em trobo amb unes sensacions molt bones en pla,tot just ara he acabat la base,3 mesos,i estic movent els mateixos wats que l´any passat al sisè mes en el rodillo,esperem si ho milloraré.
I per avui al matí,2,500m de swim i aquesta tarda 24 kms per estirar les cametes en el rodillo
DADES DEL GARMIN 
Temps invertit--4H 38M
Distància total--127KM 
Cadència mitja--87RPM 
Freqüència cardíaca mitja--148PPM
Velocitat mitja--27,4kM/H 
Desnivell positiu--1,961M
----------------------------------------------------------
si obriu el navegador "google chrome" podreu veure la foto molt millor,clic a la foto,botó dret del ratolí,(open image in new tab)i clic+,la veureu millor


4 comentarios:

  1. Anims que això ho fas bé , tens unes bones màximes de pulsacions. Tot arriva amb paciencia, salutacions

    ResponderEliminar
  2. Hola Jordi, gràcies per el comentari, suposo que son molts anys d'experiències per aprendre, qui pugués tenir les teves pulsacions mitges al rodar :):):) si baixes un parell de kilos de pes suposo que aniria millor, salutacions company....

    ResponderEliminar
  3. amb això mi posu però no hi ha manera. El meu consum basal i la poca musculatura no em fa crema greixo i no serà pels km que faig, jeje.
    Ara quan vingui la calor a veure si treballo millor la dieta, jeje.
    Jo vuldria les teves màximes pulsacions i el cor no m'ho permet :)

    ResponderEliminar
  4. Volia dir que jo tinc que baixar 2kgs ben be de pes!! Tu estàs molt finet i has de pujar com els Àngels!! Seguir la teva roda ha de fer por!!:):) salut!!!!

    ResponderEliminar