AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

sábado, 19 de noviembre de 2011

"VIDEO TALLER DE NATACIÓ I FOTOS"

Al final,i com no,ja tinc la gravació feta del taller de natació,amb fotos i un PDF amb l´explicació de corregir els moviments o les males postures,ja fa un mes que he començat la tècnica,i cal a dir que amb excercicis que ja porto i amb aquesta gravació serà perfecte per veure d´aqui un any si milloro o no,hem costarà molt,el nedar no és el meu fort,però estic ansiós per veure-ho.Sempre deia,i dic, que jo les cames no les faig servir molt,en aquest video es veu,tinc que tirar molt de la part de dalt del cos,sense fer servir les cames,i a més,les obro massa,per tant,no avanço massa, i no tinc gens de flotabilitat,el cap massa amunt,que fa que les cames caiguin avalll,el cos hem frena molt,semblo un cuc dins l´aigua,massa moviment quan en el què es tracta és de "lliscar" i nedar suau,què hi farem,és el què hi ha,així que tocarà esforçar-me del tot..



















4 comentarios:

  1. Amanci,

    Ja em donarás classes de natació, tant fàcil i tant difícil això de nedar.
    Gràcies als teus comentaris del post, també n'aprenem una mica més, almenys de teoria.

    Salut!

    Manel

    ResponderEliminar
  2. hola manel!!pobre de mi!!mal professor seria,costa tant!!moltes vegades sempre hem fixo amb els que saben nedar i penso que potser no costa tant,estic molt equivocat ja que un cop dins l´aigua ja és una altra història,ens pensem que nedem bé fins que un es veu en una gravació i la percepció canvia totalment,però no perderem l´esperança oi?salutacions..

    ResponderEliminar
  3. Cullons si que nedes malament, casi tan com vas en bici, hauras de parlar amb el Rama Jua jua

    ResponderEliminar
  4. ja ja ja,doncs ja li pots dir al rama que monti algun sopar no?fa quasi 1 any que t´ho dic i no feu cas cap de vosaltres,salut crack!!

    ResponderEliminar