AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

domingo, 13 de noviembre de 2011

" 11,000KM"

Ja tinc 11,000km a la saca,deunidó,és un bon numero contant la natació i el córrer a part,a principis d´any hem plantejava de fer-ne 10,000km,però le superat de bon tros,espero arribar molt possiblement als 12,000km a finals d´any.
El dissabte vaig anar a fer un taller de natació,li diuen així,es una correcció de tècnica nedant a la piscina,( piscina picornell de barna)ens van gravar per dins l´aigua i a fora,verdaderament em falta molt per poder nedar bé,ja que un cop que tingui el vídeo es veura  com de malament nedo,però això ja serà una altra entrada,molt possiblement la setmana vinent,i per avui,hem sortit amb la colla a esmorzar a balenyà,sortida de sol i tornada ben empapats d´aigua,xops xops,com canvia el temps en poques horetes.
El flam que no falti mai..

5 comentarios:

  1. Això si que es un flam con Deu mana!

    ResponderEliminar
  2. Mmmmm no sé que em menjaria primer, si a tu o al flam... jajaja.

    ResponderEliminar
  3. hola anònim!!! t´asseguro que el flam!!,és més dolç que jo,ja ja ja

    ResponderEliminar
  4. Ja ja ja, a vegades m'agrada lo dolç, però a vegades també lo saladet, tites jajaja

    ResponderEliminar