AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

domingo, 16 de octubre de 2011

"AMB MOLTES GANES!!"

Tot just,i encara no ha acabat la temporada,ni el "parón", per començar-le,hem queda quasi un mes i mig per iniciar-le,ja tinc ganes altra vegada de tornar a fer la temporada de "fondo" com l´any passat,vull sapiguer si en un segon any es nota millora i crec que la sensació que tinc serà bona,de moment del refredat ja no en queda gaire,sobretot,després de la última entrada,la d´aquest dissabte al migdia,la intenció era de no fer res,de descansar,però sinó faig alguna cosa hem poso de mal humor i irritable,així que el dissabte a la tarda vaig decidir d´anar a nedar a caldes a intentar fer tècnica,sobretot insintint molt en allargar la braçada,i hem vaig sentir còmoda.
Per el què fa avui,la sortida amb bici,ha estat amb la grupeta de manresa,bon grup i de nivell, i en jose cuenca que es va apuntar ahir a ultima hora,fent un total de 92 quilòmetres i parant a esmorzar,tenint una sensació dolenta de malestar que ara ja no tinc tant..tinc ganes de sentir-me bé!!!

2 comentarios:

  1. Noi tens una voluntat de ferro,realment admiro la teva voluntat de ferro

    ResponderEliminar
  2. hola marc!!!ja ja ja,marc marc,hem parlat moltes vegades d´aquest tema,ja saps que penso....si tingués parella i fills saps perfectament que hem costaria molt,però tal com estic ara prefereixo disfrutar amb el què estic fent,salut i a veure si ens veièm crack!!!!!!

    ResponderEliminar