AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

miércoles, 14 de septiembre de 2011

" I UN AMANT DE L´ESPORT!!!"

Com ven bé diu en carles puyol sobre el llibre d´en kilian jornet,un boig i un amant de l´esport...curiós com ho descriu,com jo al meu bloc...ultimanet m´agrada llegir.Ja em moro de ganes de començar a llegir-me´l!!!,de moment ja he començat entre setmana amb el "rodillo" a intensitat molt suau,ja no puc sortir i es fa fosc de seguida,i així no es perd tant la forma, de cara l´any vinent la començaré molt millor,això crec,de moment ja em val així,rodar suau i pocs quilòmetres,encara que la sorpresa d´Aquesta setmana,ha estat que estic movent els mateixos watts que quan vaig finalitzar l´Entrenament per el juny,el meu teòric màxim pic de forma,movent ara encara més watts per sobre que el juny,serà possiblement per l´Agost que vaig sortir  molt suau...anem bé...


No hay comentarios:

Publicar un comentario