AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

domingo, 20 de febrero de 2011

"2 MES COMPLETAT"

I acabat el segon mes d´entrenament,notant a poc a poc que la forma va pujant,sobretot en el rodillo,movent cada cop més mes watts.aquest dissabte em va acompanyar en "maurihushovd", un amic que ara per ara es troba a un nivell molt superior,i estat de forma pletòric,fent la sortida marcada de 2h i 45m amb 15 pulsacions de mitjana més baixes que jo,impressionant el nivell que té ara,lo més curiós és que anava tant ràpid que només vaig poder fer la foto quan ja estava ell dinant,je je je...mauri,continua així que la QH estaràs molt amunt...

i excel de l´entreno acabat d´aquest mes


----------------------------------------------------
dades del garmin
temps invertit--2h i 42m
distància total--81km
cadència mitja--92rpm
freqüència cardíaca mitja--143ppm
velocitat mitja--29,8km/h

2 comentarios:

  1. Vaja,quines mitjanes més bones,déu n'hi do.
    Per quina zona vas a rodar,veig que no poses el desnivell ascendit...jejeje...salut!!!
    A veure si algún dia em treus a pasejar.

    ResponderEliminar
  2. BONI!!!vaig per la zona de sant celoni a hostalric,tot plà,molt poc desnivell,per no dir gens,je je je,és el que toca ara per ara,a veure quin dia quedem crack!!!!!

    ResponderEliminar