AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

domingo, 16 de mayo de 2010

SETMANA "RODONA"

una molt bona setmana d´esport,encara que la setmana començava no massa bé,el dimarts vaig sortir a fer la volta de tona i la veritat és que portava moltes setmanes de càrrega a les cames..amb una sensació de saturació tan mental com físic,aixi doncs,vaig quedar molt tocat,el dimecres va tocar sessió de piscines a caldes,amb un total de 60 piscines,ja que després vaig tenir sessió de massatge a les cames per descarregar,ufff..... al final va poder ser i vaig estar 1h completa,quin mal,feia molts anys que no feia un massatge a les cames,aixi que un cop "fresc" del dimecres vaig decidir el dissabte anar a nadar a caldes amb en gerard,en total vaig poder arribar al final a 150 piscines,encara que anava a un ritme més suau,per cert,vaig poder observar els nadadors de caldes fent entrenament i bufff....com es mouen a la piscina,ja ja,"algu" em va dir que nadava fatal!!! i la veritat és que si,no nedo massa bé,falta molta practica.avui diumenge ja tocava estirar cames amb la bici de carretera,i la veritat és que he quedat sorprès!!! l´erik ja em va dir el dimecres conversant,que el cap de setmana "volaria" amb la bici,i li dono la raó,quina sensació de velocitat,de força,de potència,impressionant,m´he sentit molt bé avui i a més,a un ritme bastant fort,començava fent la volta de tona,per sant quirze,i aqui casi ja anava a un temps molt bò,cosa que decideixo passar per sant feliu i fer el "gallifot",un total de 105km i mitja de 28,9km/h,amb 1600m de desnivell acumulat,fiuuuuuuu...............
metres nadants del dissabte....


sortida de bici d´avui...

2 comentarios:

  1. Aixi, m'agrada artista!!!
    informem del "planing" que et vaig fer si et va bé, o que tal.
    Si ho fas et dono 1meset i mig per que deixis al Mauri enredere;)

    ResponderEliminar
  2. que!!!!! un meset i mig!!!! a veure si el puc començar perquè ultimament....per cert,no li diguis al mauri eh!!! :):):):):)..ja ja ja

    ResponderEliminar