AMANCIO CORDERO MASDÉU

AMANCIO CORDERO MASDÉU

domingo, 12 de diciembre de 2010

"CONTENT,MOLT CONTENT....."

Aquest dissabte al vespre vaig poder assistir a una inaguració d´una botiga de bicis de manresa,gràcies al mauri i vaig poder anar,ja que ell i estava invitat,erem en mauri,jordi vilaseca,un amic i un servidor,la sorpresa va ser enorme,quan a dins a la botiga em vaig trobar al gran OSCAR PEREIRÓ,guanyador del tour de frança del 2006 i gran rodador,vàrem estar parlant una estoneta sobre el ciclisme,de moltes coses,em va agradar molt.de fet, hi havia molts esportistes d´èlit a la botiga com,toni elies-àlex crivillé,marc coma,carles checa,toni bou(crec) i el gran mauri hushovd.....
algunes fotos












i la bici specialized de alberto contador(deu ser una rèplica)

No hay comentarios:

Publicar un comentario